Na této pozici budete:
- Administrativní podpora ekonomického a účetního oddělení
- Zpracování prvotních účetních dokladů a jejich příprava k zaúčtování
- Příprava a kontrola podkladů pro fakturaci
- Interní a externí fakturace
- Příprava a kontrola podkladů pro zpracování přiznání k DPH, kontrolního a souhrnného hlášení
- Příprava podkladů pro inventarizace, zpracování účetních závěrek a přiznání k dani z příjmů
- Spolupráce při zpracování statistických výkazů
- Podílení se na postupném rozšiřování a zefektivňování SW v ekonomické oblasti
- Spolupráce s auditory a daňovými poradci
Co Vám můžeme nabídnout:
- Propojit studium a zaměstnání
- Částečný úvazek
- Spolupráci při bakalářské nebo diplomové práci
- Příjemné pracovní prostředí a prima kolektiv
- Zázemí stabilní české společnosti a skupiny TTC
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
- MS Office, zejména Excel
- Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
- Schopnost týmové spolupráce
Naše benefity:
- Týden dovolené navíc nad zákonný rámec (celkem 5 týdnů dovolené)
- 3 dny zdravotního volna Sick Days (hrazené zaměstnavatelem)
- Home Office
- Multisport kartu s příspěvkem zaměstnavatele
- Flexibilní začátek / konec pracovní doby
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
- Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
- Možnost firemního stravování na pracovišti s příspěvkem zaměstnavatele