ASISTENT/KA EKONOMICKÉHO A ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ

TTC HOLDING, a.s.

Vhodné pro:

  • absolventa
  • zkrácený úvazek

Na této pozici budete:

  • Administrativní podpora ekonomického a účetního oddělení
  • Zpracování prvotních účetních dokladů a jejich příprava k zaúčtování
  • Příprava a kontrola podkladů pro fakturaci
  • Interní a externí fakturace
  • Příprava a kontrola podkladů pro zpracování přiznání k DPH, kontrolního a souhrnného hlášení
  • Příprava podkladů pro inventarizace, zpracování účetních závěrek a přiznání k dani z příjmů
  • Spolupráce při zpracování statistických výkazů
  • Podílení se na postupném rozšiřování a zefektivňování SW v ekonomické oblasti
  • Spolupráce s auditory a daňovými poradci

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Propojit studium a zaměstnání
  • Částečný úvazek
  • Spolupráci při bakalářské nebo diplomové práci
  • Příjemné pracovní prostředí a prima kolektiv
  • Zázemí stabilní české společnosti a skupiny TTC

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • MS Office, zejména Excel
  • Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
  • Schopnost týmové spolupráce

Naše benefity:

  • Týden dovolené navíc nad zákonný rámec (celkem 5 týdnů dovolené)
  • 3 dny zdravotního volna Sick Days (hrazené zaměstnavatelem)
  • Home Office
  • Multisport kartu s příspěvkem zaměstnavatele
  • Flexibilní začátek / konec pracovní doby
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
  • Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
  • Možnost firemního stravování na pracovišti s příspěvkem zaměstnavatele

Pokud vás pozice zaujala, pošlete životopis a motivační dopis na email: hr@ttc.cz

Zasláním emailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.